X
X

تیغ فرز گل نقطه‌ای

مشبک لیست

19 آیتم

صفحه
در هر صفحه
تنظیم بصورت صعودی
    • تیغ گل نقطه ای دامار مدل DM193814B
      ‎922,000 تومان
      • تیغ گل نقطه‌ای دامار مدل DM195084B
        ‎1,100,000 تومان
        • تیغ گل نقطه ای دامار مدل DM196534A
          ‎1,360,000 تومان
          • تیغ گل نقطه‌ای دامار مدل DM193104
            ‎637,000 تومان
            • تیغ گل نقطه‌ای دامار مدل DM194064A
              ‎782,000 تومان
              • تیغ گل نقطه ای دامار مدل DM195404GA
                ‎2,140,000 تومان
                • تیغ گل نقطه ای دامار مدل DM196994G
                  ‎2,946,000 تومان
                مشبک لیست

                19 آیتم

                صفحه
                در هر صفحه
                تنظیم بصورت صعودی

                تیغ فرز گل نقطه‌ای

                تیغ فرز از جمله ابزارآلات برشی پرکاربرد در صنعت نجاری است که با نصب روی دستگاه‌های اورفرز و سی ان سی برش‌های دلخواه را روی سطوح چوبی ایجاد می‌کند. تیغ فرزها در فرم‌های مختلفی موجود بوده و با توجه به نیاز استادکار از برش‌های ساده مانند شیار و پرداخت گرفته تا برش‌های مدل دار مانند پروفیل، لبه گرد و گل نقطه‌ای انتخاب می‌شود. یکی از تیغه‌هایی که برای ایجاد طرح‌های خاص بر روی قطعه کار به  کار می‌رود تیغ فرز گل نقطه‌ای بوده که مناسب حرکت عمودی دستگاه بر روی چوب ساخته شده است. جنس الماسه این تیغه‌ها از نوع HSS یا تنگستن کارباید است که نوع کاربایدی آن از دوام و قدرت برش بالاتری برخوردار است.

                تیغ فرز گل نقطه‌ای که به آن مته گل نقطه‌ای نیز می‌گویند، بدون بلبرینگ است و تنها روی دستگاه‌ های سی ان سی می‌توان آن را نصب کرد. شفت تیغ فرز گل نقطه‌ای در سه سایز 6، 8 و 12 میلی‌متر موجود است و می‌توان با استفاده از تبدیل شفت سایزهای 6 و 8 میلی‌متری را به 12 میلی‌متر تبدیل کرد.

                انواع تیغ فرز گل نقطه‌ای

                مته‌های گل نقطه‌ای در قطرهای مختلف و انواع چند پله‌ای موجود است. الماسه این تیغ فرزها غیرقابل تعویض بوده و در صورت کند شدن باید با دستگاه‌های مخصوص تیز شود. قطر، کارگیر و زاویه برش این تیغه‌ها بسته به نیاز کاربر متفاوت است. این تیغه‌ها به راحتی کند یا شکسته نمی‌شود اما بهتر است قطعه کار قبل از برش بررسی شود؛ زیرا در صورت وجود پیچ داخل چوب امکان شکستن یا لب‌پر شدن تیغه زیاد است.

                برترین برندهای تیغ فرز گل نقطه‌ای

                تیغ فرزها در چند برند در بازار موجود هستند که معروف‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها شامل برند سی ام تی (CMT)، دامار (DAMAR)، فرود (FREUD)، بوش (BOSCH) و آردن است. قیمت تیغ فرز گل نقطه‌ای مانند بسیاری از تیغه‌های دیگر بسته به برند و جنس الماسه  متفاوت است.

                خرید تیغ فرز گل نقطه‌ای

                انواع تیغ اور فرز گل نقطه‌ای را می‌توان هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از فروشگاه‌های مجازی خریداری کرد. شرکت سازوکار سانا صنعت نوین به عنوان یک فروشگاه آنلاین مشتری مدار در زمینه فروش ابزارآلات با ارائه اطلاعات کامل، انتخاب آگاهانه‌ای را برای مشتریان خود فراهم کرده است. در فروشگاه اینترنتی سازوکار انواع تیغه‌های گل نقطه‌ای از برندهای مختلف موجود است که می‌توانید با توجه به اطلاعات کامل و مشخصات فنی و مشاوره تخصصی کارشناسان فروش به راحتی اقدام به خرید آن کنید.

                سوالات رایج درباره تیغ گل نقطه‌ای

                آیا تیغ گل نقطه‌ای به مراقبت‌های ویژه نیاز دارد؟

                یکی از مسائلی که در تیغ فرزها باید درنظر گرفته شود مراقبت از الماسه‌های آن است که در صورت نگهداری نامناسب کند خواهد شد. هرگز تیغ فرزها را در یک محل کنار هم قرار ندهید و ترجیحا هرکدام از تیغه‌ها در بسته بندی‌های جداگانه نگهداری شود. تیغ فرزها پس از مدتی کارکرد کثیف می‌‌شود و باید هرچندوقت یکبار تمیز شود. نکته مهم دیگر در نگهداری از تیغ فرزها سرعت چرخش دستگاه اورفرز است که بر اساس قطر تیغه تنظیم می‌شود. هرچه قطر تیغه بیشتر باشد به علت ایجاد اصطکاک بیشتر باید سرعت چرخش دستگاه کمتر باشد.

                مشاهده بیشتر