X
X

تیغ اره پانل بر فرود و سی ام تی

مشبک لیست

39 آیتم

صفحه
در هر صفحه
تنظیم بصورت صعودی
    • تیغ اره پانل بر 60 دندانه قطر 320 میلی متر فرود مدل LSB32005X
      ‎7,600,000 تومان
    • تیغ اره پانل بر 72 دندانه قطر 40 سانتی متر فرود مدل LSB40008X
      اعلام قیمت و موجودی
    • تیغ اره پانل بر 72 دندانه قطر 40 سانتی متر فرود مدل LSB40008
      اعلام قیمت و موجودی
    • تیغ اره پانل بر 72 دندانه قطر 43 سانتی متر فرود مدل LSB43009X
      اعلام قیمت و موجودی
    • تیغ اره پانل بر قطر 350 فرود مدل LSB35005X
      اعلام قیمت و موجودی
    • تیغ اره پانل بر 72 دندانه قطر 35 سانتی متر فرود مدل LSB35003X
      اعلام قیمت و موجودی
    • تیغ اره پانل بر 72 دندانه قطر 38 سانتی‌ متر فرود مدل LSB38002X
      اعلام قیمت و موجودی
    • تیغ اره پانل بر 72 دندانه قطر 45 سانتی متر فرود مدل LSB45018
      اعلام قیمت و موجودی
    • تیغ اره پانل بر 72 دندانه قطر 35 سانتی‌ متر فرود مدل LSB35008X
      اعلام قیمت و موجودی
    • تیغ اره پانل بر 72 دندانه قطر 32 سانتی متر فرود مدل LSB32001X
      اعلام قیمت و موجودی
    • تیغ اره پانل بر 72 دندانه قطر 43 سانتی متر فرود مدل LSB43009
      اعلام قیمت و موجودی
    • تیغ اره پانل بر 72 دندانه قطر 300 میلی متر فرود مدل LSB30007X
      اعلام قیمت و موجودی
    مشبک لیست

    39 آیتم

    صفحه
    در هر صفحه
    تنظیم بصورت صعودی

    تیغ اره پانل بر سی ام تی و فرود

    پانل بر‌ یکی از مهمترین ماشین آلات صفحه‌ای صنعت چوب است که به صورت گسترده برای برش صفحات چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. عملیات برش در پانل برها با استفاده از تیغ اره پانل بر انجام می‌شود. تیغ اره‌های پانل بر قادرند صفحات چوبی بزرگ را در ابعاد کوچک برش داده و آن‌ها را برای انجام دیگر عملیات آماده ‌کنند. کارایی پانل برها زمانی نمود پیدا می‌کند که تیغ اره‌هایی باکیفیت روی دستگاه نصب شده باشند.

    هر کدام از تیغ اره‌های پانل بر به صورت اختصاصی برای برش نوع خاصی از صفحات چوبی ساخته شده‌اند. تیغ اره‌های پانل بر به صورت دیسکی یا دایره‌ای تولید می‌شوند. این تیغ اره‌ها از نظر ظاهری به دیگر تیغه‌های دایره‌ای شکل شبیه هستند اما از نظر تعداد دندانه‌ها، جنس تیغه، سایز شفت، فاصله میان دندانه‌ها و قطر تیغه‌ با یکدیگر متفاوت‌اند.

    جنس تیغ اره‌های پانل بر از آلیاژهای مقاوم است تا هنگام برش تیغه‌ها به راحتی شکسته نشوند. تعداد دندانه‌های تیغ اره نیز می‌توانند نقش تعیین کننده در برش متریال مختلف داشته باشند. این تیغ اره‌ها اغلب ضد زنگ هستند و از طول عمر بالایی برخوردارند. تیغ اره‌های پانل بر می‌توانند صفحات چوبی را در جهات و زوایای مختلف برش دهند. شیارهایی که روی این تیغ اره‌ها قرار دارند، می‌توانند در سرعت و صدای ناشی از برش تاثیرگذار باشند.

    انواع تیغ اره پانل بر

    انواع تیغ اره پانل بر در قطر تیغه، جنس و سختی تیغه، تعداد دندانه و فاصله میان آن‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. بنابراین می‌توانیم بگوییم از نظر ساختاری تیغ اره‌های پانل بر اغلب عملکردی یکسان دارند و همگی برای برش‌ها عمودی و افقی در صفحات چوب و ام دی اف به کار گرفته می‌شوند.

    بهترین برندهای تیغ اره پانل بر

    شهرت تیغ اره‌های برند سی ام تی بر هیچکس پوشیده نیست. سی ام تی یک برند ایتالیایی است که به صورت تخصصی و حرفه‌ای تولید انواع تیغ اره را انجام داده و این محصولات را به سراسر جهان عرضه می‌کند. تیغ اره‌های پانل بر سی ام تی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و سال‌ها عمر مفید دارند. در این میان برند فرود نیز به عنوان یک برند پیشرو در حوزه تولید تیغ اره‌های پانل بر فعالیت می‌کند. بنابراین می‌توانیم بگوییم در حال حاضر برندهای سی ام تی و فرود به عنوان بهترین برندهای تیغ اره پانل بر در بازار ایران شناخته می‌شوند.  

    خرید تیغ اره پانل بر

    برای خرید تیغ اره پانل بر باید به نکات مهمی توجه کنید تا بتوانید تیغه‌ی مناسب را خریداری کنید. ابتدا لازم است بدانید برای برش چه نوع صفحات چوبی به یک تیغ اره پانل بر احتیاج دارید. سپس باید به جنس، مشخصات ظاهری و برند تیغه دقت کنید.

    قیمت تیغ اره پانل بر

    به صورت کلی نمی‌توانیم قیمت تیغ اره پانل بر را به صورت دقیق بیان کنیم. زیرا قیمت این تیغه‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. با این حال هرچه تیغه کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت آن نیز گران‌تر است. این تیغه‌ها نسبت به دیگر تیغه‌های برشی با توجه به عمر طولانی‌تری که دارند، قیمت بیشتری دارند. سایت سازوکار مرجع معتبری برای اطلاع از قیمت‌ انواع تیغ اره پانل بر است.

    مشاهده بیشتر