X
X

نارکس - Narex

فیلتر
گزینه‌های خرید
مشبک لیست

192 آیتم

صفحه
در هر صفحه
تنظیم بصورت صعودی
    • مغار گلویی نارکس مدل 812108
      ‎1,272,000 تومان
      • مغار تخت نارکس مدل 826116
        ‎2,036,000 تومان
        • ست مغار گلویی پریمیوم نارکس 6 عددی مدل 853300
          ‎12,036,000 تومان
          • مغار تخت سوپر نارکس مدل 811316
            ‎663,000 تومان
            • مغار تخت پریمیوم نارکس مدل 811610
              ‎910,000 تومان
              • مغار تخت سرکج نارکس مدل 810003
                ‎447,000 تومان
                • مغار تخت نارکس مدل 810522
                  ‎746,000 تومان
                  • مغار گلویی نارکس مدل 812112
                    ‎1,379,000 تومان
                    • مغار تخت نارکس مدل 826216
                      ‎2,466,000 تومان
                      • مغار تخت پریمیوم نارکس مدل 811620
                        ‎967,000 تومان
                        • مغار تخت سوپر نارکس مدل 811312
                          ‎628,000 تومان
                          • مغار تخت نارکس مدل 810112
                            ‎580,000 تومان
                          مشبک لیست

                          192 آیتم

                          صفحه
                          در هر صفحه
                          تنظیم بصورت صعودی

                          برند نارکس(Narex)

                          برند نارکس در سال ۱۹۱۹ در کشور چکسلواکی (جمهوری چک کنونی) تأسیس شد. این برند به پشتوانه بیش از ۱۰۰ سال سابقه درخشان و تولید محصولاتی باکیفیت توانسته به نامی آشنا در زمینه تولید ابزارآلات صنعت چوب تبدیل شود. امروزه نارکس انواع ابزار نجاری و حکاکی، پیچ‌ گوشتی، ابزار دستی، سری مته و ... را تولید می‌کند. بیش از ۶۰ درصد از فروش نارکس به صادرات اختصاص یافته و محصولات این برند به ۴۵ کشور جهان صادر می‌شود.

                          در سال‌ های اخیر تحولات بسیاری در نارکس صورت گرفته و این برند در تولید مغار و پیچ‌گوشتی‌های خود به پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه فناوری دست یافته است. در پی این پیشرفت‌ها، کیفیت و کارایی محصولات نارکس بیش از پیش افزایش یافته است. این تغییرات در ظاهر محصولات هم رخ داده و طراحی آنها ارگونومیک و مدرن‌تر شده است.

                          یکی از مزیت‌ های ابزار نارکس که به خصوص در ابزار برش و حکاکی مانند انواع مغار به چشم می‌خورد روش منحصر به فردی است که در سخت‌کاری فولاد آن استفاده شده است. در بسیاری از ابزارهای متداول، درجه سختی فولاد با استفاده از روش آبدهی افزایش می‌یابد؛ اما در ساخت ابزار نارکس از نوعی فولاد کروم-منگنز استفاده شده و فرآیند سخت‌کاری فولاد با استفاده از روش «هم‌دمایی» انجام می‌شود. استفاده از این روش باعث می‌شود فولاد تولید شده علاوه بر استحکام زیاد دارای ساختاری یکدست و بدون هرگونه ایراد ظاهری باشد.

                          مغار نارکس محبوب‌ ترین و پرفروش‌ ترین ابزار این برند محسوب شده و بسیاری از افراد، برند نارکس را با این محصول می‌شناسند. مغار نارکس در انواع و اندازه‌های مختلف موجود است. عرض تیغه مغارهای این برند بین ۳ تا ۵۰ میلی‌متر متغیر است. نارکس مجموعه چند عددی مغار با ابعاد مختلف را هم عرضه می‌کند که خرید آن مقرون به صرفه‌تر از خرید چندین مغار مجزا است. ست مغار نارکس با توجه به نوع مدل همراه با رول پارچه‌ای یا جعبه مقوایی یا چوبی به فروش می‌رسد که ست‌های دارای جعبه چوبی قیمت بیشتری دارند.

                          خرید محصولات برند نارکس

                          نارکس یکی از معتبرترین برندهای ابزارآلات نجاری در جهان محسوب می‌شود. ابزار نارکس همواره یکی از اولین انتخاب‌های کارگاه‌های صنایع چوب و نجاری به شمار می‌رود. اگر شما قصد خرید ابزار نارکس یا سایر برندهای معتبر را دارید می‌توانید برای خریدی مطمئن و آسان به سایت فروشگاه اینترنتی سازوکار مراجعه کنید و از مشخصات و قیمت ابزار نارکس کسب اطلاع کنید.

                          فروشگاه سازوکار مجموعه کاملی از ابزار نارکس را عرضه می‌کند. یکی از مزیت های خرید از سازوکار، تضمین اصالت کالاهای موجود در این فروشگاه است. شما می‌توانید با واحد فروش سازوکار تماس گرفته و از راهنمایی و مشاوره تخصصی کارشناسان فروش ما بهره‌مند شوید.

                          قیمت محصولات برند نارکس

                          با توجه به این که محصولات نارکس به صورت کاملا حرفه‌ای و در بالاترین سطح کیفیت تولید و عرضه می‌شوند، قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار دارند. قیمت محصولات نارکس در مقایسه با کیفیتی که مشتری ارائه می‌دهند، مناسب و به صرفه است. اکثر محصولات نارکس برای مصارف کارگاهی و صنعتی مناسب هستند. زیرا از کیفیت و قدرت بالاتری برخوردارند. برای اطلاع از قیمت محصولات نارکس، سایت فروشگاه آنلاین سازوکار یک مرجع معتبر برای شماست. با مراجعه به این فروشگاه آنلاین می‌توانید محصولات نارکس را به صورت دقیق بررسی کرده و خرید خود را ظرف چند دقیقه و تنها با چند کلیک انجام دهید.

                          مشاهده بیشتر