X
X

جای قاشق و چنگال

ما نمی توانیم محصولات مطابق با انتخاب را پیدا کنیم.

جای قاشق و چنگال

جای قاشق و چنگال به عنوان یک نظم دهنده کاربردی در کشوهای آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. شکل ظاهری آن مانند یک سینی چهار گوش است که به قسمت های مختلف تقسیم شده است و جنس آن از استیل، پلاستیک یا چوب انتخاب می شود. با قرار دادن جای قاشق و چنگال داخل کشوی کابینت آشپزخانه این امکان را دارید که محل قرارگیری قاشق غذاخوری، قاشق مربا خوری، قاشق چایخوری، چنگال، چاقو، کف گیر و ملاقه و … را از یکدیگر تفکیک نمایید تا هر موقع نیاز داشتید بتوانید به سرعت به آن ها دسترسی پیدا کنید.

انواع جای قاشق و چنگال

جای قاشق وچنگال از جمله اکسسوری‌هایی است که نقش بسیار مهمی در چیدمان داخل و کنار کابینت‌های آشپزخانه دارد. این محصول داری طراحی های بسیار زیبا در دو جنس چوبی و استیل بوده و امکان استفاده بهینه از فضای آشپزخانه را فراهم می‌کند. از ویژگی‌های قابل ذکر این محصول می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر رطوبت اشاره کرد که تاثیر زیادی در افزایش طول عمر محصول دارد. انواع جای قاشق و چنگال در سه دسته ایستاده، نظم دهنده یونیتی و آویز تقسیم بندی می شود.

برترین برندهای جای قاشق و چنگال

همانطور که از نام نظم دهنده‌ ها پیداست آمده اند تا به زندگی ما نظم و ترتیب دهند. به ویژه در منازل کوچک که جای کافی برای قرار دادن انواع و اقسام وسیله ها وجود ندارد نظم دهنده ها می توانند نقش یک نجات دهنده را داشته باشند. در محیط های مختلفی در خانه می توان از نظم دهنده استفاده کرد. همانطور که گفته شد در اتاق خواب، در سرویس بهداشتی، در آشپزخانه و در جاکفشی، شما می توانید از نظم دهنده در هر مکانی که خواستید استفاده کنید. بنابراین هیچ محدودیتی از این بابت نخواهید داشت. از بین برندهای موجود می توان به برند فانتونی، صامت و دامار اشاره کرد.

خرید آنلاین نظم دهنده کابینت

اگر مایل به خرید انواع نظم دهنده های کابینت با کیفیت و عمر طولانی هستید پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی و آنلاین آن از وب سایت های آنلاین تخصصی است. فروشگاه اینترنتی سازوکار به صورت تخصصی مجموعه ای از انواع نظم دهنده ها را گردآوری کرده است. جدول مشخصات و نقد و بررسی کالاها در وب سایت می توانید خرید دقیق و درستی داشته باشید. نظم دهنده کابینت با بهترین قیمت و کیفیت موجود در بازار متناسب با هر فضایی و ابعادی که مد نظر دارید برای شما موجود است.

مشاهده بیشتر